04 September, 2009

Kenapa Ghost And Bunga ?

aku dah berubah. i mean secara dasarnya.

Pelangi And Promise, adalah pada mulanya untuk aku muatkan segala rasa hati dan apa yang terjadi antara aku dan dia. tapi seperti kata pepatah; ku sangka hujan sampai ke petang namun hujan turun ditengahari.

aku tidak menyesal dengan apa yang terjadi.

cuma.

dalam hati ini masih ada rasa kekeliruan. aku cuba sisihkan rasa keliru ini. aku janji; aku mahu terus hidup. aku mahu teruskan hidup dengan melupakan apa yang aku ada dengan dia. segala memori dan kenangan. aku telan hidup-hidup supaya aku benar-benar lupakan ia.

Aku tidak mahu menulis lagi disana. kerana segala tulisan disana mengingatkan aku dengan dia. terutamanya bila aku go thru balik segala entry-entry aku pada aku mula-mula tulis blog Pelangi And Promise. semuanya tentang dia.

ini adalah yang baru.

Ghost adalah dia.

Bunga yang mekar adalah untuk diri aku.

5 comments:

perempuandotdotdot said...
This comment has been removed by the author.
perempuandotdotdot said...

life is too short to be unhappy! chill

http://www.youtube.com/watch?v=qKEE_XiC4mM

nah dengar lagu ni. kuat sket!

Snow Man Is Doing Some Hommage said...

perempuan : terima kasih.

mugiwara said...

tapi aku nampak kau macam nak lari dari bayang sendiri. [betulkan aku jika salah]

kalau mahu lupakan 'dia', jangan kaitkan ghost itu dengan 'dia'. [pendapat yang tak seberapa saja]

Snow Man Is Doing Some Hommage said...

mugiwara : aku admit mungkin aku cuba deniedkan apa yang terjadi. Dia adalah bayangan silam.